Lasketaan ensin muutama integraali

> Int(sin(x),x=0..Pi)=int(sin(x),x=0..Pi);

∫_{0}^{π}sin(x) dx = 2

Entäpp monimutkaisemmat lausekkeet

> Int(1/sqrt(1+x^2),x=0..1)=int(1/sqrt(1+x^2),x=0..1);;

∫_{0}^{1} \frac{1}{\sqrt{1 + x^{2}}} dx = −ln(\sqrt{2} − 1)

Testataan kuinka tulostuvat taulukot ja matriisit

> A:=array(1..3,1..3,[[1,2,3],[4,5,6],[7,8,9]]);

A := [ \begin{matrix}1 & 2 & 3 \\ 4 & 5 & 6 \\ 7 & 8 & 9 \end{matrix} ]

Ja sitten vielä yksi kuva

> plot3d(2*sin(x*y),x=0..2*Pi,y=0..2*Pi);